У процесі дослідження проекту "Кругообіг води в природі", учні з групи здійснювали дослідження в аудиторіях і поза аудиторіями (річки, водойми). Під час дослідження проекту в учнів виховувалась: любов до природи, шанобливе ставлення до води, економія природних ресурсів.
Дослідницька група поділились на дві групи. Перша група створила презентацію про водойми Північної частини Хмельницької області, а інші Південної.У дослідженнях необхідно було створити презентацію і публікацію в якій оцінювалось: достовірність інформації, оформлення, цікаві факти та світлини.
У своїй презентації друга група розповіла про річку Південний Буг, особливість яка мене здивувала, що учні дізнались про цікавий факт. Виявляється гирло річки втрачає своє русло через не правильні роботи інженерів, які хотіли розширити річку.
Також учні вказали де можна побачити цікаві види риб.
Для створення публікації, перша група шукала інформацію про Річки України та про берегову рослинність, які належать до неї. Друга група знайшла інформацію про Зникаючі водойми України. Створюючи публікацію, учні об'єдналися вже не у дві групи, а в одну.
Так, під час дослідження проекту, учні створили дві презентації та одну публікацію.
За підсумками проекту були підведені такі результати.
2 учня - задовільний рівень
2 учня - задовільний рівень
6 учнів - достатній рівень
2 учня - високий рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар